Ignorując kwestię reklamy, możemy pożegnać się ze zbudowaniem wielkiej sieci firm i mniejszych, współpracujących z nią działalności. I chociaż każdy początkujący biznesmen o tym marzy, to jednak marzenia zatrzymują się na sam początek na tym, żeby rozwinąć jedną, małą firmę do statusu dobrze zapowiadającej się. A jak zrobić to bez odpowiedniej reklamy? Przede wszystkim, zacznijmy od tego, że reklama musi być uczciwa. Najlepiej wyjaśnić to na przykładzie. Otwieramy działalność gospodarczą, będziemy prowadzić sklep z ozdobami wykonanymi ręcznie. Jest to biznes, który raczej nie sprzedaje się pod względem pragmatycznym, ale są entuzjaści takich dekoracji i oni są naszymi potencjalnymi odbiorcami. Jeśli jednak nie będziemy reklamować tego, że prowadzimy taką działalność, a napiszemy, że zajmujemy się wykonywaniem ozdób np. na zamówienie i zamieścimy takie ogłoszenie w lokalnej gazecie, nikt nie potraktuje nas poważnie. Nikt nie zwróci na to uwagi, jako na współprace. Ludzie pomyślą, że to ogłoszenie osoby prywatnej. Kluczem jest tutaj odpowiednie sformułowania treści, jaką chcemy przekazać. Nie zawsze uda się gdzieś zamieścić hasło reklamowe, przyciągające, ale można to samo zrobić korzystając z kolorów i ich znaczenia. Także uwagę może przyciągać same logo i jego wykonanie. Wszystko, co składa się na dobrą, czyli działającą reklamę.
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply