Wiadomo, iż reklama jest kluczem do sukcesu. Produkt, o którym nikt nic nie wie, tak naprawdę również jest niczym. Będzie stał na półce i się starzał, gdyż nikt nie zwróci na niego uwagi. Choćby była to cudowna maść, która likwiduje całkowicie cellulit – potrzebowałbyś naprawdę dużo czasu, by sława tego produktu wybroniła się sama. Ludzie muszą poznać produkt, skojarzyć go z czymś pozytywnym – muszą wiedzieć, do czego on służy oraz, gdzie mogą go znaleźć. Prowadzenie firmy w głównej mierze polega na prowadzeniu reklamy własnego produktu. Musisz wymyślić nie tylko reklamę, której zadaniem będzie przekazanie do umysłów konsumentów pozytywnego obrazu danej rzeczy. Jak widzimy zatem, funkcje promocji są bardzo różne – chodzi o poznanie, emocje, uczenie się. O ile ogromnym koncernom jest bardzo łatwo wyprodukować i wypromować dany produkt, bazując na wielkich zasobach finansowych oraz na marce, która na rynku ma już ugruntowaną pozycję, o tyle dla mniejszej firmy jest to już wyzwanie. Dysponuje ona nie tylko mniejszym kapitałem ale również mniej osób ją zna; aby się wypromować musi stworzyć coś nie tylko wyjątkowo ekonomicznego pod względem finansowym, ale również chwytliwego, jeśli chodzi o aspekty psychologiczne. Twoja firma powinna mieć również proste, ale rzucające się w oczy logo.
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply