Na co warto zwrócić uwagę?

W poniższym artykule zastanowimy się bardzo szczegółowo nad czynnikami, które pomogą nam wpaść na chwytliwy i efektowny pomysł na biznes. Ogólnie możemy to nazwać pewnymi ludzkimi właściwościami, które jednoznacznie wskazują nam, co zadziała a co nie. Sprawdźmy czynniki demograficzne! Rozejrzyj się w okolicy. Kogo najczęściej widzisz na ulicach i kto kupuje najwięcej? Czy są to dzieci, młodzież, osoby w średnim lub podeszłym wieku? Przykładem może być tutaj osiedle. Chcesz założyć obok mały sklep, ale niekoniecznie wiesz, co powinieneś w nim sprzedawać. Sprawdź, która grupa wiekowa może odwiedzać Cię najczęściej. Czy na osiedlu jest więcej kobiet? W takim wypadku pasowałby sklep kosmetyczny. Możesz się śmiać, ale prowadzenie firmy właśnie na tym polega. Na dokładnym zrozumieniu, czego ktoś potrzebuje. Popatrz na stan rodzinny: czy mieszka tutaj większość singli, czy też rodziny, w tym wielodzietne? Mają oni zupełnie inne potrzeby. Przykładowo, jeżeli założyłbyś tutaj sklep z ekstrawaganckimi ubraniami na imprezę, a mieszkają dookoła same stateczne rodziny, to Twoje szanse na sukces są równe zeru. Popatrz też na wykształcenie – czy jest to eleganckie osiedla dla lekarzy i prawników, czy też nieco mniej piękne dla osób z wykształceniem średnim i zawodowym? Ważne jest też wyznanie: z sex shopu na pewno nie będą namiętnie korzystać muzułmanie.